Ydelser

PlusRegnskab tilbyder forskellige former for administrations- og regnskabsassistance.

 

PlusRegnskabs team har adskillige års erfaring, hvor vi har vi hjulpet vore kunder med forskellige opgaver.

Såfremt du/I ønsker det, tilbyder vi selvfølgelig at overtage alle administrative opgaver vedrørende bogholderi, regnskab, løn, fakturering, betalinger osv. for virksomheden.

Ønsker virksomheden kun at outsource enkeltopgaver som f.eks. løn, fakturering og/eller bogføring, påtager vi os selvfølgelig også disse opgaver.

Vi har revisor tilknyttet vores team og har samtidigt indgået samarbejde med Ekstern Reg.Revisor og Stat.aut. Revisor, hvilket gør at vi via PlusRegnskab kan formidle enhver rådgivnings- og regnskabsmæssig opgave kunden måtte have, herunder revision, hvor dette måtte være påkrævet.

Har du spørgsmål? Så tøv ikke med at kontakte os E-Mail Telefon
Top